Julafton imorgon!!♥♥♥♥

Hallå på er ! :)

Jag har ju faktiskt inte bloggat idag!
Men idag har det varit storstädning med familjen!
Jag kan ju inte säga att det har varit såå kul men när man har två underhållande bröder funkar det :)
Inge mer bloggande ikväll iaf .
Men imorgon , på julafton kanske jag hinner slänga in något inlägg! :)
min julafton ser ut såhär ...

1 . Farmor(Irene) , Farfar(Bengt) , Farbror(Lars) , Farbrors tjej(Carola) , Kusin(Anja) , Kusin (Thomas) , Pappas jobbar kompis(Kurt) , Pappas jobbarkompis(Ted) och heela min familj äter frukost tillsammans hemma här i mitt hus! Pingis turnering är också en tradition som verkligen är ett måste! Jag vann förra året , så känn på den!

2. Precis samma gäng drar till Farmor och Farfar! Där vi först spelar hockey spel och massa grejer innan vi sätter oss vi bordet . Där äter vi sjukt god mat , alltså julbord!! Sen efter det är det paketöppning!! :D + att vi ser Kalle anka!!

3. Vi åker hem. Det är här jag kanske har tid att blogga!! För nu skall vi bara vänta på mormor och morfar!

4. Mormor och morfar kommer. Vi äter mat!!

5. Vi ser på allt det där underbara som går på tvn! :)

6. Tomten kommer!! som är pappa

7. Dags att öpna paketen! Som är sjukt mycket , hoppas jag! :)

8. Vi fikar och äter knäck!! :D

9. Jag går upp och ser på film . Som jag hoppas att jag fått någon.

10. Pang där var min julafton slut!

Hoppas er julafton kommer bli lika trevlig som min kommer bli!!


Nu skall jag ner och duscha - vilket jag verkligen behöver!!-


God jul!!!!!!
Älskar er enormt alla som läser min blogg ♥





what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback