TEXT och BILDER :D ♥ - varning långt inlägg .

♥HALLÅ !! :D ♥

Dagen har varit skit kul !! :)

Jag orkar inte skriva såhär... ehm . skriva helt enkelt så ni får det på de här viset !! :D

Sång// Michael Jackson - Imorgon så skall jag sjunga Beat it och Black or white  !!
 Emrik , Wilma och Amanda skall sitta och klirra lite gitarr ! :)
Men jag har inte alls haft tid att träna så det är ett måste att göra när jag har ledig tid idag !

Innebandy is the thing - Japp ! Nu har dansen vinter uppehåll , så då är det innebandy som gäller !! Kommer inte kunna köra hela säsongen men tänker banne mig kämpa och göra allt för innebandyn nu när jag kan !!
Jag älskar innebandy och har alltid gjort . Mitt lag är hur bäst som helst med !!  

Ny lärare//Ingela - Vi har fått en ny lärare . Eller rättare sagt vi skall få . Hon har vart barn ledig nu fast nu skall hon börja igen . Just nu har vi en vikarie som heter Cina fast hon har inte fast tjänst fast det har Ingela . Men Ingela skulle fråga såhär vad man hette och intressen på fritiden . Dom flesta svaren blev :
" Innebandy , Fotboll !! "
+ Lite pärk , ridning , varpa och hockey här o där .
Men jag gilla mitt svar för det var verkligen jag .
" Jag heter Linnéa . Jag gillar att sporta på fritiden sen älskar jag musik "
Det beskriver mig verkligen . Eftersom  jag älskar att sporta . Precis alla sporter så ingen idé att säga en eller hur? Sen Musik är ju självklart det vet ni . ( Dans och sjunga )

Sjunga dagen lååång - Jag sjunger hela tiden har jag kommit på . När jag skall beskriva något så sjunger jag . Sen det här händer ofta . När jag och någon kompis är på väg någonstans , och vi möter ser någon som vi inte har lust att prata med . Eller kanske ogillar . Då sjunger jag den här meningen :
" Keep walking , don't talking . Talking to me , not to she/he "

BDB = Hejdååå ! - Jag har  beslutat att säga hejdå till BDB . Det var ett hastigt beslut men jag har bestämt mig . Inte alls någon andledning ... Men jag sitter ändå  oftast inne på facebook , Bloglovin och Blogg . Så då känns det inte som jag behöver sitta inne där också . Plus att jag inte alls är aktiv där längre så ingen idé .


Jätte suddig bild - Men det är iaf lillebror på isen !! Han går i storebrors fotspår ! :D ♥


Ännu en bild på lillebror :) Bara för mitt liv är i ishallen ;) ♥


Thihi . Jag hittade den här skit tuffa bilden på mig som liten !! :D



Ännu en till jätte suddig bild . Men vi hade färg fight på slöjden . Och jag kan säga det röda på mina armar är inte benvärmare , inte någon halsduk , ingen tröja utan det är färg !!


Ludvig - Jag vill egentligen redigera dom här bilderna som kommer nu . Fast jag kan inte komma in på något bild pogram :o


Ludvig leker gangsta och Annie försöker beskriva något - Som jag och Ludvig skiter i fullständigt för vi vet att allt hon säger är heelt förvirrat -


Dane den lilla klätter apan ;)

 
Från vänster : Annie (Posarn) , Kim (HAPPY) , Dane , Ludvig och Jasmine ;) ♥


Ludvig är sitt normala jag :D


Jasmine och Jag var lite onyttiga när vi skulle äta mellis x))


Satt uppe i basketkorgen ett tag på innebandyn (a) ;)


Innebandy boll vättu :)

Nu skall jag se tv och be mamma ladda på pengar på min mobil :)

Ha en trevlig kväller !!




Postat av: Sara'

sv:jaa hon är jätte snälll<3

2009-12-09 @ 20:31:59
URL: http://jvfts.blogg.se/
Postat av: JENNY

jag ska typ kolla på innebandyn nån gång, träffs? :D

2009-12-09 @ 21:13:32
URL: http://piiigeliiin.blogg.se/
Postat av: ludde

haha den enda som sa hockey var jö jag... och ja thats me haha...=D första kommentaren xD

2009-12-10 @ 15:17:35
Postat av: Linnea

SVAR TILL LUDDE - Men omg så grym du är är Ludvig :)

2009-12-10 @ 17:41:02
URL: http://liiiineeaa.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag helt förvirad!?

Okej jag är helt förvirad;P

2009-12-10 @ 18:05:23
URL: http://mylifeononeside.blogg.se/
Postat av: saraekström

haha, jaa ! ;)

2009-12-10 @ 20:03:13
URL: http://cykkelspark.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback