Hugga gran :D

Nu är jag tillbaka från hugga gran!! :)

Super mysigt för har en helt underbar släkt!! :D
Jag åkte med pappa , farfar , Carola och Lars på vägen dit!! :)
Skratta som bara den!!
Efter vi huggit gran så åkte vi till min A-kusin Gustav :D
Dom har sjukt fint hus , och inredning .
Jätte mycket fina detaljer!!
Så ni får ca. 72 bilder på det ;)
Nej  men några iaf .
Jag tog med mobilen hela tiden , så inte så vackra m e n   d e t   d u g e r  !!


J A G   H A R   R E D I G E R A T    N Å G R A !



In the wood!!



In the wood!!
 Rasmus är på G ! :D


In the wood!!
Super fin släkt !!

Ni får inga mer bilder från skogen.
Rädd att det blir för många som det blev i dom två förra inläggen .
Så nu får ni : Linnéa Pettersson Fotar+Redigerar !!©♥


Linnéa Pettersson Fotar+Redigerar !!©♥


Linnéa Pettersson Fotar+Redigerar !!©♥


Linnéa Pettersson Fotar+Redigerar !!©♥



Inte redigerat denna .... :)

Den fick bli sist för nu tänkte jag dra!!
Har sjuttitvå till!! ;D
Det får ni någon annan gång :)

Ha en grym kväll ! ♥







what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback