Annie Larsson !! :)

Hej !!

Nu är jag hemma från Hemse :)
skit kul var det !!
Först såg vi Lucian som jag inte tyckte var så lyckad ...
Sen gick vi in i skolan och snackade lite med olika folk . 
Sedan så åkte vi hem till Wilmer och August !
Där hade vi grymt kul i typ en halv timme ? ;)
Jag satt och smsade på en stol , Annie dampade wii , Wilmer , Philip och David dampade också ;)
Sen John och August spelade spel på datan !!
Föräldrarna satt och glodde - fikade ;)
Sen så åkte mamma med oss till högby igen !!
Vi skulle se konserten fast den helt enkelt sög !!
Så då gick vi till högby igen :D
Fast då gick vi med Alva och Amanda ;)
Efter det så gick vi och frös ;)
Eller vi väntade på Mamma och Pappa fast dom kom aldrig !!


Nu har vi pingisrumemt för oss själva !! :D
Karl är borta vid Emil , härligt !!

Foto - Linnéa , jag !


Foto - Linnéa , jag !



Data nördar :)


Annie och Jag fryser ;)
10 kuddar .
8 täcken .




Postat av: Bob Zapp

HAHA, WTF ÖVERDRIVET MYCKET!? XD

2009-12-11 @ 23:54:53
Postat av: självaste jag , Linnéa Pettersson !! :)

SVAR TILL BOB - Nejdå . Lagom ! Perfektoo !

2009-12-12 @ 00:38:38
URL: http://liiiineeaa.blogg.se/
Postat av: Bob Zapp

Haha, jag hade dött i den sängen :S

2009-12-12 @ 00:47:31
Postat av: självaste jag , Linnéa Pettersson !! :)

SVAR TILL BOB - Men haha . Det gör jag säkert ... Paaang !!

2009-12-12 @ 00:54:14
URL: http://liiiineeaa.blogg.se/
Postat av: Bob Zapp

DET VAR EN JÄÄÄÄÄÄÄÄVLAA SMÄÄÄÄÄLLLLLL

VILKEN JÄVLA SMÄLL!!!!!!!!!

Ala Harry

2009-12-12 @ 01:03:44
Postat av: självaste jag , Linnéa Pettersson !! :)

SVAR TILL BOB - Jag sköt mig själv samtidigt . Jag övergav dig :D

2009-12-12 @ 01:06:52
URL: http://liiiineeaa.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback