TEXT och BILDER :D ♥ - varning långt inlägg .

Tjenare !! :)

Idag har jag haft en otroligt rolig dag !! :D

Sjunga - Som sagt så skulle jag sjunga idag , !! - om jag inte har skrivit eller ni inte läst så sjöng jag idag i matsalen för skolan - Det gick riktigt bra första gången och andra gången missade jag det bästa , när jag skulle skrika " Aoohhh " och " aoaoaoa " Jag sjöng alltså Black Or White och skulle egentligen sjunga Beat It fast det blev inte av för att spelarna/gitarristerna kunde inte den så bra .

J and K - Det är alltså Jasmine och Kim fast jag säger "J" och "K" . Jag skulle åka bussen till stan så då var jag med dom tills min buss kom .
Först - Gick vi jätte sakta för att vi skulle kunna vinka till dom som satt i bussen :)
Sen - Så såg vi något springa på vägen . Jag var säker på att det var en råtta . Jag ville förstås fota så jag sprang fram till den där "grejen" Det visade sig att det var en igelkott ! Super söt .  K och  J skrek som fasiiken !! Haha .
Jag satt där och fotade . Bilder kommer nedan .
Senare - Så skulle J cykla iväg . Hon cyklade riktigt fort !! Sen så cyklade hon på sin väska och snöret virvlade ihop sig med cykel hjulet !! haha .
Ännu senare - Vi drack varm oboy med spraygrädde . Hur gott som helst !! Vi skrattade lite ... mer än lite .... kanske lite mycket .... okej ...... fett mycket .

Bussen+staden- Jag skulle in till stan och där var Mamma , Emil och Karl . Så då skulle jag skriva upp grejer jag önskade mig på en lapp , eller mobilen . Jag gjorde inte det utan jag helt enkelt sa till mamma . Jag träffade Jenny , Nea och Fia i bussen också . Dom är ju som dom alltid är annorlunda//sittnormalajag ... Hann vara inne på någon paket affär , Cubus , H&M , Vila, MQ och Lindex . 

BILDER !!


IGELKOTTEN - FOTO - LINNEA - 


Jag ser hemsk ut men jag tycker dom andra underbara ser sjukt snygga ut :)
J o K .



Härligt med lite god oboy och spraygrädde :D

** Nu ringde ett nummer jag inte hade någon aning om vem det va ;pp 
Men det var Annie kom jag sedan på !!
Hon skall se Lucia med mej på Högby imorgon :D
Sen skall vi på kalas efter , vid Hackis och Åsa ! :)
Vi sover över på kvällen också . 
På Lördag kvällen äter vi julbord vi holmhällar !
Mysig helg med underbara Annie , det gillar vi :) ♥

Åhh gud . Jag tänker fota skit mycket vid holmhällar !!
För där finns ju gotlands stolthet , raukar :D
Annie får bli min modell , härligt härligt !!

Ni får den finaste bilden jag tror jag tatt någonsin . 
Helt underbart med grenen där i vattnet . 
Och att bron speglar sig . 
Min idé med pojkarna på bryggan tycker jag är ganska härlig . 
Sen solnedgången är ju hela grejen liksom . 
Saknar boden enormt . 
Det som är synd med bilden är att jag tog den med Willes mobil (längsttillvänster)
Han har bara tre mp . 
Men den är härlig i vilket fall !!
+ att jag inte gjort ett skit med bilden ! inte redigerat en minsta sak !!
love it . 

usch vad jag skrivit mycket . 

nu ger jag mig .




  


Postat av: I S A B E L L E - fotoblogg

okej, det var jätte bra tips! :DD

taack (AA)

vad gullig du är (aaaaa'

2009-12-10 @ 20:44:49
URL: http://iisssabelle.blogg.se/
Postat av: JENNY

men hallå linnea, om du ska på till högby imorgon måste vi ju ses för fan, du kan hitta mig i gympa salen med kameran^^

shit va nice att du ska till holmhällar, bor ju nära dääär :D <3

2009-12-10 @ 21:11:22
URL: http://piiigeliiin.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback