Dan före dan före doppardan!!♥

Hejj söta som  läser min blogg :)

Idag så har jag först städat min lillebrors rum!!
Det var min uppgift för dagen alltså !!
Bäst att hjälpa till o va snäll annars får man ju inga julklappar :)
Men jag skulle sortera  hans böcker också .
Vilket tog sjukt lång tid ( Sortera= Ställa alla Kalle anka på en rad , Sång böcker på en rad osv. )
Sen igår så sorterade jag vårt rum som vi kallar " biblioteket"
I Gustavs rum är det 382 böcker ... Räknade ;)
Och i biblioteket är det 567 böcker .
Så hur jobbigt är inte det?
Idag har jag spelat innebandy också! :D
Sjukt länge sen och såå roligt!! :)
Vi spelade tränings match mot Hemse BKs nittiåttor .
Dom var svårare än man trodde men ändå inte bra :P
Det var en "diva" som hade nummer tjugotvå!
Gud jag älskade han ( det där lät ju roligt )
Men han var på min kant så gick alltid på han !
Det var roligt att trycka och ta bollen av han ( haha)
Jag råkade fälla han så  han ramlade , men domaren blåste inte!
Fast han gav mig en grym tackling bara för det .
Men jag gillar att få ont . haha det är sant . typ ääälskar smäärta! :)






Nu tänker jag kasta mig i soffan och se Anna Ankas Jul!
Jag tycker det är kul faktiskt , mobbas inte!!


Ha en grymt trevlig kväll!♥
För det är faktiskt
dan före dan före doppardan!!♥


Juste är min header godkänd?


Postat av: ludde

jag tror divan är bingo berra xD haha

2009-12-23 @ 00:17:21
Postat av: LINNEA - PIGG O GLAAA KEXCHOKLAA

SVAR - Haha jo!! Han hette Berra!! :D

Jag bestämde mig att bli innebandy-kåt i honom

( Alltid vilja va på plan samtidigt som han ;)- )

2009-12-23 @ 00:58:40
URL: http://liiiineeaa.blogg.se/
Postat av: - Moa ♥ [mosiie.blogg.se]

Du sa avancerad header. ;p

2009-12-23 @ 07:38:29
URL: http://mosiie.blogg.se/
Postat av: amanda we ! ;)

linnea va innebandykåt p han ! ^^

2009-12-23 @ 13:53:13
Postat av: linnea - pigg o glaá dé é jaá

Svar till AMANDA - Jo fifan!! Älskar han , innebandykåt så in i helvete , puss!!

2009-12-23 @ 19:40:37
URL: http://liiiineeaa.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback