Alva - Sara - inte okej -

Hallå , säger jag som är ett krusbär ! :)

Jag har varit dålig på att blogga på sistonde .. :(

Måndag - Så var jag med Kim vid henne !! Sjukt skoj vi hade och vi cyklade runt lite . Sen så fortsatte hela min kväll med att sitta och se på brors Innebandy och Hockey ! :)

Tisdag - Så kom jag hem . Packade mina grejer sedan vidare till Visby med bror , mamma och Kim !! Dansade loss ! :D

Onsdag/Idag - Så åkte jag direkt efter skolan till Visby !! Satt i bussen med dom två underbara Sara och Alva

Dagen har varit hur skojj som helst !!
Jag vill inte skriva långa inlägg så skriver inte mer !! 
Sen påminner jag om att man aldrig skall åka buss med Sara och Alva !!
Speciellt inte när dom är trötta , smarta och hemska !! ;) 

Juste ... Idag så hade vi idrott och vi körde nån grej när man bara hade tre liv .
 Vi körde två gånger och jag hade alla liv kvar båda gångerna :))



 






what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback