måndagdentrettioförstaaugusti klockansextonfjorton

Hello everybody :D

idag i skolan har det vart en bra dag fast det har inte vart en roligt dag .
en rolig dag är det mycket skratt :P
Men iaff .
Idag var dagen ...

Idrott/Matte
Rast
Musik/
Engelska
Lunch
Rast
Musik/Engelska
Rast
Idrott/Matte
Slut !!!

- när det är / så är det halva klassen . det som är stor text hade jag -

Japp det är väl en bra dag :D
det roligaste var väl :

Felix sa JOCKING ist för JOKING :D
Jag slog ett bra slag i brännboll  !!!!! :O :O :O :O
Annie och jag flummade när vi spelde brännboll sen så kom bollen helt plösligt :P

sen senare idag blir det varpa :D
fett kul jue fast avslutning :((((
men har tyyp  inte tränat så får se hure går :o
jag måste nog gå ut snart och kasta lite iaff ....

sen nu blir det lite saker som jag skall börja mee:D












dagens poäng är en :
femma -av tie-


Dagens person går till :D




Kim nygren

för du kan stå ut med detta .
jag vet hur svårt det är !
om du nån gång vill prata så finns jag !
du kanske inte kommer va så glad nu i början men du skall veta att vi förstår .
jag älskar dej bästavän .








what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback