lördagdenfemtondeaugusti

Hejsan alla :D

tänkte skriva ett kort kort .

Just nu är klockan 09:08 min lilleabror väckte mej :/
men men :D
ikv blir det mys mys i kvarnåkershamn , vi skall grilla :D <3
japp jätte mysigt .
nu tänkte jag gå ut och se om jag får färg sista minuten ;D
man kan alltid pröva eller hur ?

På söndag blir det match mot fårösund , man får väl hoppas på det bästa .
 vi vann förra gången mot dom så det finns chans :D
Sen så vill jag till stan snart så jag kan shoppa kläder tills skoltime ;D

Torsdag skol-time .....


foto från resan till boden .





Postat av: JENNY tjejen som älskar sin kamera

sv: hej på dej med :p

jo det gör jag,

haha jag tror ni klarar er fint utan mej!

Det är faktikst lite hemligt tyvärr, men ska kanske köpa nån slaks photoshop.

hejdah!

2009-08-15 @ 11:57:06
URL: http://piiigeliiin.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: jag är alltid mej själv och jag vet att det inte kommer gå...

2009-08-17 @ 15:59:08
URL: http://jvfts.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback